مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 16:582019-07-16سياسي

جزییات اعزام اولین کاروان عتبات دانشجویی اعلام شد


معاون اجرایی ستاد عتبات دانشجویی با تاکید بر این که باید تمامی برگزیدگان و همچنین ذخیره های اعزام به عتبات دانشجویی نسبت به ارائه سریع مدارک خود به دفتر عتبات اقدام کنند، - گفت: دانشجویان پسر که هنوز به سربازی نرفتند باید مدارک خود را به منظور دریافت گذرنامه در اسرع وقت به ستاد عتبات ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زارع در همایش بدرقه اولین کاروان عتبات دانشجویی که امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد گزارشی از روند اجرایی بیست ویکمین دوره عتبات دانشجویی ارائه داد و گفت: در این دوره از عتبات دانشجویی کسانی که در قرعه کشی به عنوان پذیرفته نهایی معرفی شدند به صورت مرحله ای اعزام خواهند شد، در واقع مرحله اول این افراد از 27 تیرماه به عتبات اعزام خواهند شد و این دوره تا اول شهریورماه ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: افراد پذیرفته شده برای اعزام در عتبات دانشجویی مدارک خود را به دفاتر عتبات در تهران و سایر استان ها تحویل دهند تا مقدمات اعزام این افراد نیز فراهم شود.

همچنین کسانی که اسامی آنها به عنوان ذخیره در این عتبات نیز معرفی شده است می توانند با ارائه ی مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند تا مجوزهای لازم برای خروج این افراد ازکشور صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اعزام اولین کاروان عتبات دانشجویی اعلام شد

جزییات اعزام اولین کاروان عتبات دانشجویی اعلام شد