مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 16:482019-07-16سياسي

نباید از تغییرات سبک جوانان دانشگاهی دلسرد شویم


رییس نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر این که نباید به واسطه تغییرات سبک رفتاری جوانان در جامعه و دانشگاه دلسرد شویم، اظهار کرد: - در حال حاضر با وجود تفاوت در شکل، ظاهر و باورهای سیاسی جوانان اما جریان غالب این افراد به اهل بیت و مقدسات باور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رستمی در همایش بدرقه اولین کاروان عتبات دانشجویی که امروز در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد به استقبال دانشجویان برای ثبت نام در عتبات دانشجویی اشاره کرد و گفت: در بیست ویکمین دوره عتبات دانشجویی استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان صورت گرفت به طوری که آمار 70 هزار نفری دانشجو برای ثبت نام در این سفر زیارتی در کنار تمامی محدودیت ها نشان از اشتیاق و علاقه مندی دانشگاهیان برای حضور در این سفرهای زیارتی دارد.

وی در ادامه با تاکید بر این که نباید از تغییر سبک زندگی جوانان و دانشجویان در جامعه دلسرد شد، اظهار کرد: امروزه نوعی تغییر در سبک زندگی جوانان در دانشگاه ها و جامعه است که البته علت آن به خود این جوانان بر نمی گردد بلکه مقصر اصلی مسئولان و متولیان فرهنگی کشور هستند، اما به طور کلی نباید از این تغییر دلسرد شد.

رییس نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: نباید کسانی را که متفاوت یا گاهاً مغایر آداب و عرف جامعه رفتار می کنند را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از تغییرات سبک جوانان دانشگاهی دلسرد شویم

نباید از تغییرات سبک جوانان دانشگاهی دلسرد شویم