مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 14:592019-07-16اقتصادي

سازمان مالیاتی پلیس مالی کشور است / فرار مالیاتی باید به حداقل برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رییسی در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مدیران مالیاتی اظهار کرد: - رییس قوه قضاییه گفت: باید تدبیری اتخاذ و زیرساخت ها به گونه ای فراهم شود که فرار مالیاتی در کشور به حداقل برسد و نهایتا فرار مالیاتی از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رییسی در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مدیران مالیاتی اظهار کرد: مالیات در همه کشور ها یکی از منابع عمده درآمدی محسوب می شود؛ به ویژه در کشور هایی که از ذخایر انرژی و نفت برخوردار نیستند.

اگر چه کشور ما متنعم به نعمت های الهی نظیر نفت است، اما بررسی های کارشناسی نشان می دهد که ما باید نظام اقتصادی و بودجه ریزی خود را هر چه بیشتر به سمت اقتصاد و بودجه بدون نفت سوق دهیم.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: در تمام برنامه های توسعه کشور تاکید شده است که اقتصاد ما وابسته به نفت نباشد و نظام بودجه و اقتصاد کشور به درآمد های دیگر از جمله مالیات وابسته باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت مالیات وظیفه تک تک آحاد جامعه است، گفت: نقش سازمان مالیاتی که به تعبیری می توان آن را پلیس مالی کشور نامید، در نظام اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان مالیاتی پلیس مالی کشور است / فرار مالیاتی باید به حداقل برسد

سازمان مالیاتی پلیس مالی کشور است / فرار مالیاتی باید به حداقل برسد