مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 13:492019-07-16دانش

نقشه راه همکاری های دوجانبه ایران و کره جنوبی بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل وزارت علوم، دومین کارگروه همکاری های علمی بین المللی ایران و کره جنوبی، با هدف بررسی نقشه راه همکاری های دو جانبه برای سال های آتی به میزبانی وزارت علوم، - دومین کارگروه همکاری های علمی بین المللی ایران و کره جنوبی با هدف بررسی نقشه راه همکاری های دو جانبه این دو کشور در سال های آتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل وزارت علوم، دومین کارگروه همکاری های علمی بین المللی ایران و کره جنوبی، با هدف بررسی نقشه راه همکاری های دو جانبه برای سال های آتی به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این نشست حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی، هوجانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران و رییس دانشگاه اصفهان به عنوان مرکز هماهنگ کننده ملی و نمایندگان 30 دانشگاه حضور داشتند.

سالار آملی در این نشست با بیان اینکه باید به سیاست های کلان استراتژی و برنامه اجرایی برای همکاری بهتر با کشور کره جنوبی توجه کرد؛ گفت: انتظار می رود خروجی این نشست ارائه نقشه راه همکاری های دوجانبه، تشکیل کمیته کاری علمی بین دو کشور و تشکیل شورای فضای دانشگاه ها و پژوهشگاه های دو کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه همکاری های دوجانبه ایران و کره جنوبی بررسی شد

نقشه راه همکاری های دوجانبه ایران و کره جنوبی بررسی شد