مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 12:582019-07-16سياسي

3 حقوقدان جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید


در این گزارش به سوابق اجرایی و معرفی مختصری از محمد دهقان، محمدحسن صادقی مقدم و هادی طحان نظیف 3 حقوقدان جدید شورای نگهبان پرداخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 25 تیر 1398) انتخاب 3 حقوقدان شورای نگهبان را از میان عبدالحمید مرتضوی، علی غلامی، هادی طحان نظیف، محمد دهقان و محمدحسن صادقی مقدم گزینه‎ های پیشنهادی رییس قوه قضاییه در دستور کار خود قرار داد.

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پس از استماع اظهارات افراد معرفی شده از سوی رییس قوه قضاییه، با 230 رای محمد دهقان، 181 رای محمدحسن صادقی مقدم و 156 رای هادی طحان نظیف را به عنوان 3 حقوقدان جدید شورای نگهبان و برای یک دوره 6 ساله انتخاب کردند.

در ادامه بخشی از سوابق 3 عضو جدید حقوقدان شورای نگهبان را از نظر می گذرانید: محمد دهقان محمد دهقان در دی ماه 1341 در شاندیز مشهد به دنیا آمد و پس از اتمام دوره راهنمایی، تحصیلات متوسطه را با موفقیت در مشهد مقدس به پایان رساند.

وی که در نوجوانی از مدافعان پرشور انقلاب اسلامی و راه امام خمینی (ره) بود؛ پس از شروع جنگ تحمیلی با سایر همرزمانش راهی جبهه ها شد و پس از 22 ماه حضور در جنگ در حالی که سمت فرماندهی گردان مهندسی رزمی سپاه مریوان را در سن 22 سالگی بر عهده داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 حقوقدان جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید

3 حقوقدان جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید