مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 10:582019-07-16ورزشي

سکوت عجیب باشگاه استقلال درباره پرونده پروپییچ/ بیم و امید در اردوی آبی ها


در حالی که مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت پول پروپییچ به اتمام رسیده اما این باشگاه موضع رسمی بابت تسویه حساب یا غیر آن با این بازیکن نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده پروپییچ به یکی از پیچیده ترین پرونده های استقلال در فیفا تبدیل شده است؛ پرونده ای که با 30 هزار دلار حل و فصل می شد اما با تعلل مدیران باشگاه استقلال به 430 هزار دلار افزایش پیدا کرد.

البته این پایان ماجرا نبود و در حالی که امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال و مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در اواخر سال 97 اعلام کرده بودند که طلب پروپییچ تسویه شده اما بعدها مشخص شد این اتفاق نیفتاده است.

CAS در حکمی که برای این پرونده صادر کرد، تا دیروز (دوشنبه، 24 تیر) به استقلال مهلت داد که طلب پروپییچ را پرداخت کند اما باشگاه استقلال تاکنون هیچ موضع رسمی ای بابت سرنوشت این پرونده نگرفته تا هواداران آبی های پایتخت در برزخ قرار بگیرند.

نگرانی هواداران استقلال هم بی دلیل نیست زیرا در صورتی که مدیران آبی های پایتخت با پروپییچ تسویه حساب نکرده باشند، سرنوشت بدی در انتظار استقلال است و آن ها با جریمه های احتمالی نظیر محرومیت از نقل و انتقالات یا کسر امتیاز مواجه می شوند.

احتمالاً سیاست مدیرعامل استقلال به تمام بخش های این باشگاه تعمیم داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت عجیب باشگاه استقلال درباره پرونده پروپییچ/ بیم و امید در اردوی آبی ها

سکوت عجیب باشگاه استقلال درباره پرونده پروپییچ/ بیم و امید در اردوی آبی ها