مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 10:432019-07-16اجتماعي

روزانه 400 نفر در قالب طرح «اتوبوس زیارت» از حرم مطهر بازدید می کنند


مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: روزانه حدود 10 اتوبوس به همراه 400 نفر در قالب طرح «اتوبوس زیارت» از ما خدمات می گیرند و از حرم مطهر امام رضا (ع) بازدید کرده و به زیارت می پردازند.

- روزانه 400 نفر در قالب طرح اتوبوس زیارت از حرم مطهر بازدید می کنند مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: روزانه حدود 10 اتوبوس به همراه 400 نفر در قالب طرح اتوبوس زیارت از ما خدمات می گیرند و از حرم مطهر امام رضا (ع) بازدید کرده و به زیارت می پردازند.

نرگس شالچیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا- در خصوص طرح اتوبوس زیارت اظهار کرد: طرح اتوبوس زیارت طرحی است که از سال 95 با همکاری و مشارکت سازمان اتوبوسرانی آغاز شده، مانند تمام طرح هایی که اجرا می شود به مرور افزونه هایی به آن اضافه شد و طرح تا به امروز کامل تر و پخته تر شده است.

وی افزود: داستان طرح اتوبوس زیارت به این صورت است که افراد علاقه مند به بازدید از حرم امام رضا (ع) در مساجد ثبت نام می کنند؛ ما در مساجد افراد رابطی داریم که از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورند و 24 ساعت قبل از اعزام تعداد را به ما اطلاع می دهند و ما به محل مسجد اتوبوس هایی را اعزام می کنیم.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد در خصوص نحوه ارائه خدمات در این زمینه ادامه داد: هر مسجد در طول هفته فقط یک بار می تواند از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 400 نفر در قالب طرح «اتوبوس زیارت» از حرم مطهر بازدید می کنند

روزانه 400 نفر در قالب طرح «اتوبوس زیارت» از حرم مطهر بازدید می کنند