مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 08:432019-07-16اقتصادي

بلاتکلیفی پیش خریدکنندگان خودروهای وارداتی و سکوت سازمان حمایت


در حالیکه واردات خودرو از تیر ماه سال گذشته ممنوع شده، شنیده ها حاکی از این است که برخی شرکت ها بعد از این تاریخ اقدام به پیش فروش خودروهای وارداتی کردند که در این زمینه پیگیری های مداوم از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی هفته گذشته درباره .

- در حالیکه واردات خودرو از تیر ماه سال گذشته ممنوع شده، شنیده ها حاکی از این است که برخی شرکت ها بعد از این تاریخ اقدام به پیش فروش خودروهای وارداتی کردند که در این زمینه پیگیری های مداوم از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی هفته گذشته درباره تکلیف پیش خریدکنندگان هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خرداد ماه سال گذشته مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر ممنوعیت واردات بیش از 1400 قلم کالا را به سازمان توسعه تجارت ابلاغ کرد که طبق آن از ابتدای تیر ماه سال 1397 ثبت سفارش و واردات کالاهای لوکس و غیرضروری از جمله خودرو ممنوع شده و همچنین ثبت سفارش های پیشین انجام شده برای واردات این محصولات نیز در صورتی که تا تاریخ 30 خرداد ماه سال گذشته ارز آنها تخصیص نیافته باشد، ممنوع اعلام شد.

از طرف دیگر بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، تنها شرکت های رسمی واردکننده خودرو که دارای نمایندگی از خودروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پیش خریدکنندگان خودروهای وارداتی و سکوت سازمان حمایت

بلاتکلیفی پیش خریدکنندگان خودروهای وارداتی و سکوت سازمان حمایت