مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 16:032019-07-13اقتصادي

طراحی نوین، گیرایی و جذابیت در عضوی از خانواده بی ام دبلیو: BMW X1


بی ام دبلیو ایکس 1 bmw x1 یک نمونه اولیه و واقعی در بخش کراس اوورهای کامپکت کوچک و لوکس بود، اما اتفاقی که همیشه در نسل بعدی خودروها رخ می دهد این است که در مدل های بعدی نه تنها از این طراحی استفاده می کنند بلکه آن را بهبود نیز می بخشند.

- طراحی نوین، گیرایی و جذابیت در عضوی از خانواده بی ام دبلیو: BMW X1 بی ام دبلیو ایکس 1 bmw x1 یک نمونه اولیه و واقعی در بخش کراس اوورهای کامپکت کوچک و لوکس بود، اما اتفاقی که همیشه در نسل بعدی خودروها رخ می دهد این است که در مدل های بعدی نه تنها از این طراحی استفاده می کنند بلکه آن را بهبود نیز می بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیوار، به همین دلیل؛ بی ام و x1 جدید در اندازه کامپکت کوچک و بسیار لوکس، پرطرفدار برای حومه شهر تولید شده است و بیشتر از ظاهر جدید، قابلیت های پیشرفته جدید دارد.

این خودرو که بزرگ ترین شاسی بلند bmw شناخته می شود، بر اساس کانسپت پرفورمنس ایکسperformance x1 طراحی شده است.

مدل های تولیدی این کمپانی بر اساس شاسی و پلتفرم خودروهای مختلف این کمپانی بوده و در گونه های x1، x2، x3، x4، x6 و x7 تولید می شود.

ویژگی های ظاهری خودرو اندازه بی ام دبلیو ایکس 1 bmw x1 مناسب برای کسانی است که به تازگی خانواده تشکیل داده اند با وجود فضای کوچک، این خودرو هنوز هم انتظار مصرف کنندگان را برآورده می کند به همراه یک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی نوین، گیرایی و جذابیت در عضوی از خانواده بی ام دبلیو: BMW X1

طراحی نوین، گیرایی و جذابیت در عضوی از خانواده بی ام دبلیو: BMW X1