مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 15:182019-07-13دانش

راه اندازی پویش بورسیه دکتر حافظی در دانشگاه تهران


تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران با راه اندازی پویش بورسیه دکتر حافظی دانشجویان نیازمند این دانشگاه را بورس می کنند.

- راه اندازی "پویش بورسیه دکتر حافظی" در دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران با راه اندازی "پویش بورسیه دکتر حافظی"دانشجویان نیازمند این دانشگاه را بورس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران برای زنده نگه داشتن یاد و نام دکتر حافظی در دانشگاه تهران اعلام کردند، یک دانشجوی برتر این دانشگاه را با نام بورسیه دکتر حافظی به مدت 10 ماه با مبلغ ماهانه 200 هزار تومان بورسیه خواهند کرد که این اقدام دانشجویان مقدمه ای برای راه اندازی پویشی به نام پویش بورسیه دکتر حافظی در دانشگاه تهران شد.

پویش بورسیه دکتر حافظی در دانشگاه تهران که با همراهی دانشجویان، فارغ التحصیلان، خیرین نیک اندیش، دوستداران دانشگاه تهران راه اندازی شد که با این اقدام و تعداد دانشجویان بورسیه دکتر حافظی در مرحله اول به 20 دانشجوی برتر افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، دکتر محمدرضا حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و عضو هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران بودند که در 3 سال گذشته 125 نفر از دانشجویان برتر مقطع کارشناسی دانشگاه تهران را بورسیه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش بورسیه دکتر حافظی در دانشگاه تهران

راه اندازی پویش بورسیه دکتر حافظی در دانشگاه تهران