مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 08:332019-07-13اقتصادي

لوازم یدکی خودرو افزایش قیمت شدیدی داشته است


رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور تهران گفت که به دنبال افزایش شدید و بی سابقه قیمت خودرو، قیمت لوازم جانبی و مصرفی خودرو نیز با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

- فرهاد کشانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بازار رادیاتور و گلگیر خودرو گفت: بازار خدماتی گلگیر و رادیاتور در ماه های گذشته از افزایش قیمت خودرو تأثیر قابل توجهی دریافت کرد.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور تهران ادامه داد: در شرایط فعلی با توجه به رشد علم و تکنولوژی، ظرفیت دانشگاه های کشور و افزایش قیمت محصولات وارداتی، شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو می توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات داخلی در حوزه رادیاتور و گلگیر قابلیت رقابت با محصولات شرکت های به نام جهان را داشته و می توانند نیاز بازار را رفع کنند.

کشانی اظهار کرد: در زمینه تولید محصولاتی همچون اگزوز و رادیاتور، نیازی به واردات موارد اولیه وجود ندارد و تنها برخی از واحدهای تولیدی برای ارائه محصولات خاص از مواد اولیه خاص استفاده می کنند.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور گفت: با توجه به آنکه قیمت خودرو رشد بی سابقه ای داشته و به صورت ناگهانی این افزایش قیمت به ثبت رسیده است، قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم یدکی خودرو افزایش قیمت شدیدی داشته است

لوازم یدکی خودرو افزایش قیمت شدیدی داشته است