مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 تیر 1398 ساعت 09:082019-07-12ورزشي

ماجرای پاتوسی و استقلال/ انتقام جویی شفر یا سوء مدیریت آبی ها؟


استقلال در حالی پاتوسی را از دست داد که مدیران این باشگاه بارها اعلام کرده بودند که مقدمات ماندن این بازیکن را در استقلال فراهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هواداران استقلال در فصول اخیر شاهد تغییرات زیادی در تیم شان بودند تا تقریباً یک نیم فصل لیگ برتر را به خاطر عدم ثبات و هماهنگی از دست بدهند و در نهایت دست استقلال هم از جام قهرمانی کوتاه بماند.

این اتفاق در دو فصل اخیر به اوج خود رسیده و تقریباً 30 بازیکن، این تیم را ترک کردند؛ بازیکنانی که در بین آن ها، نام تیام، امید ابراهیمی، امید نورافکن، سید مجید حسینی، سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری و روزبه چشمی به چشم می خورد که هر کدام ستاره های استقلال بودند.

این اتفاق باعث شده که هواداران استقلال از تجربه کردن تجربه ها کلافه شوند و انتقادات زیادی نسبت به مدیران باشگاهشان به خاطر تکرار اشتباهات گذشته بکنند.

آخرین مورد مشابهی که برای استقلال رخ داد، خروج آیاندا پاتوسی – بهترین بازیکن نیم فصل دوم لیگ برتر – از استقلال بود؛ اتفاقی که برای هواداران این تیم به خاطر وعده های مدیرانشان در مورد حفظ این بازیکن، دور از انتظار بود و باعث عصبانیت آن ها شد.

البته مقصد قطعی پاتوسی هنوز مشخص نیست اما این بازیکن به احتمال خیلی زیاد به بنی یاس امارات که تحت هدایت وینفرد شفر، سرمربی فصل گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پاتوسی و استقلال/ انتقام جویی شفر یا سوء مدیریت آبی ها؟

ماجرای پاتوسی و استقلال/ انتقام جویی شفر یا سوء مدیریت آبی ها؟