مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 تیر 1398 ساعت 00:232019-07-11اقتصادي

آغاز عملیات احداث و بازسازی 21 مدرسه در مناطق سیل زده توسط بانک صادرات ایران


​همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت علی بن موسی الرضا(ع)، عملیات احداث و بازسازی 21 مدرسه در مناطق سیل زده کشور توسط بانک صادرات ایران آغاز شد.

- ​همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت علی بن موسی الرضا(ع)، عملیات احداث و بازسازی 21 مدرسه در مناطق سیل زده کشور توسط بانک صادرات ایران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران ، دبیر ستاد خیرین مدرسه ساز این بانک با اشاره به تلاش های بانک صادرات ایران در راستای کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور، افزود: ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران در راستای کمک به سیل زدگان و بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل، بازسازی و احداث 21 مدرسه را در استان های گلستان و لرستان برعهده گرفته است.

حمداله عظیمی ماسوله ادامه داد: از محل کمک های نقدی کارکنان خیر این بانک، پروژه احداث یک مدرسه 12 کلاسه در روستای آق قمیش استان گلستان آغاز شده و علاوه بر آن، 5 مدرسه آسیب دیده از سیل در استان گلستان نیز توسط این ستاد بازسازی و تجهیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کمک به آماده سازی مدارس آسیب دیده از سیل در استان لرستان نیز، ستاد خیرین بانک صادرات ایران بازسازی و تجهیز 15 مدرسه را برعهده گرفته است که در تلاش هستیم این مدارس تا آغاز سال جدید تحصیلی به بهره برداری برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث و بازسازی 21 مدرسه در مناطق سیل زده توسط بانک صادرات ایران

آغاز عملیات احداث و بازسازی 21 مدرسه در مناطق سیل زده توسط بانک صادرات ایران