مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 تیر 1398 ساعت 07:432019-07-11فناوري

چگونه رمزعبور جی میل خود را ریست کنیم؟


تغییر رمز عبور حساب های کاربری به خصوص پست الکترونیک توسط کاربران یکی از کارهای توصیه شده از سوی کارشناسان امنیتی است که باید هر از گاهی صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان امنیتی همواره به کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توصیه می کنند که هر از گاهی تمامی گذرواژه های مورداستفاده خود را تغییر داده و به اصطلاح ریست کنند.

علاوه بر آن، برخی مواقع که ممکن است هکرها و مجرمان سایبری به حساب های کاربری کاربران نفوذ و دسترسی پیدا کرده باشند، لزوم تغییر گذرواژه توسط کاربران پررنگ تر از همیشه خواهد شد.

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که حساسیت خاصی بر روی حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اعم از شبکه های اجتماعی و پست های الکترونیک دارید و مایل هستید که هر از گاهی گذرواژه و رمز عبور حساب های کاربری خود را تغییر دهید تا احتمال نفوذ هکرها و مجرمان سایبری و سرقت اطلاعات شخصی و محرمانه خود را به حداقل برسانید، مطالعه این گزارش می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

برای تغییر و ریست کردن گذرواژه حساب کاربری پست الکترونیک گوگل یا همان جیمیل، باید وارد اکانت خود شده و سپس در قسمت بالا سمت راست کلیک کرده و گزینه اکانت گوگل (Google Account) را انتخاب و کلیک کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه رمزعبور جی میل خود را ریست کنیم؟

چگونه رمزعبور جی میل خود را ریست کنیم؟