مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 14:232019-07-10ورزشي

ارسال تجهیزات ورزشی به 70 روستای البرز


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تاکید استاندار البرز و نیازهای استان ضرورت دارد توسعه و افزایش سرانه های ورزشی و به ویژه ورزش همگانی در راستای سالم سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به طور جد پیگیری و در دستورکار مسئولین ذیصلاح قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دوریش پور با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج و مراسم ارسال لوازم ورزشی به مناطق روستایی افزود: توسعه پایدار در زندگی سالم و انسان سالم نهفته است بنابراین مسیر پیشرفت و تعالی هر جامعه ای با تعامل و ایجاد نشاط اجتماعی میسر است.

وی تاکید کرد: یک جامعه سالم بستری است برای پرورش انسان های سالم چراکه سلامت جسمی و ذهنی عامل مؤثری در پیشبرد اهداف توسعه و آبادانی استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: با تاکید استاندار محترم و نیازهای استان ضرورت دارد توسعه و افزایش سرانه های ورزشی و به ویژه ورزش همگانی در راستای سالم سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی بطور جد پیگیری و در دستورکار مسئولین ذیصلاح قرار گیرد.

وی اشاره کرد: در راستای حفظ اصالت فرهنگ اصیل ایرانی و تجلی فرهنگ های بومی باید نسبت به ورزش های روستایی نگرش ویژه ای شود.

درویش پور گفت: احداث و تجهیز خانه های ورزش در اولویت برنامه های توسعه ای مناطق روستایی قرار دارد و در ایام زمستان بسیاری از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تجهیزات ورزشی به 70 روستای البرز

ارسال تجهیزات ورزشی به 70 روستای البرز