مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 08:032019-07-10اقتصادي

کودک آزاری یا مدلینگ؟


این روزها شاهد افزایش مدلینگ در کودکان هستیم و والدین بسیاری بیشتر وقت و هزینه خود را صرف انجام این مهم می کنند، چرا که مدلینگ کودک فصل مهمی در صنعت مد به حساب می آید تا جایی که برخی از والدین برای پیشرفت کودک خود در صنعت مد دست به هر اقدامی می زنند و حتی .

- این روزها شاهد افزایش مدلینگ در کودکان هستیم و والدین بسیاری بیشتر وقت و هزینه خود را صرف انجام این مهم می کنند، چرا که مدلینگ کودک فصل مهمی در صنعت مد به حساب می آید تا جایی که برخی از والدین برای پیشرفت کودک خود در صنعت مد دست به هر اقدامی می زنند و حتی گاهی آینده کودک خود را تنها قربانی مدلینگ می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدت زمان زیادی از فعالیت آژانس های مدلینگ کودک در ایران نمی گذرد اما در همین مدت نسبتاً کوتاه توانسته اند والدین زیادی را به خودت جذب کرده و پول خوبی به جیب بزنند.

حال، این روزها شاهد اپیدمی شدن این آژانس ها و تبلیغات گسترده آن در سوشال مدیا و دیگر رسانه ها هستیم.

اگر سری به سایت ها بزنیم عناوینی چون ترفندهای کم هزینه برای خوشتیپ شدن فرزند دلبندتان ، برای اینکه یک فرزند خوشتیپ داشته باشیم چه کنیم؟ ، با ما دخترتان را مانند یک خانم بزرگ کنید و ملکه مد اینستاگرام و خوشتیپ ترین نوزاد دنیا+ عکس به چشم می خورد که تنها به دنبال سودجویی در مدلینگ کودکان هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری یا مدلینگ؟

کودک آزاری یا مدلینگ؟