مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 13:232019-07-09اقتصادي

بررسی مجدد «شهریه» مهدهای کودک / دلالی پدر اقتصاد را درآورده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از افزایش 29 درصدی شهریه مهدهای کودک استان تهران برای سال 1398 خبر داد.

- بررسی مجدد شهریه مهدهای کودک / دلالی پدر اقتصاد را درآورده است معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از افزایش 29 درصدی شهریه مهدهای کودک استان تهران برای سال 1398 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امامی امین در بیستمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران با اشاره به افزایش نرخ شهریه مهدهای کودک گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده، قیمت تعیین شده برای شهریه مهدهای کودک با قیمت های واقعی تفاوت زیادی دارد به شکلی که برای مهدهای کودک در منطقه یک شمیرانات هزینه نگهداری بر اساس گزارش اعلام شده حدود یک میلیون و 70 هزار تومان و برای شهرستان های استان تهران حدود 749 تومان است اما در حال حاضر قیمت اخذ شده 177 هزار تومان است.

وی افزود: در حال حاضر مهدهای کودک تحت عنوان کلاس های فوق العاده هزینه هایی را دریافت می کنند که البته دریافت این هزینه ها برای نگهداری هر کودک در مهدها طبیعی است.

وی تاکید کرد: البته ما به هیچ وجه تخطی از آنچه که به عنوان نرخ شهریه مهدهای کودک ابلاغ شده را نمی پذیریم و در این جلسه نیز به بهزیستی اعلام شده که چتر حمایتی و نظارتی خود را باید به صورت دقیق در این حوزه اعمال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد «شهریه» مهدهای کودک / دلالی پدر اقتصاد را درآورده است

بررسی مجدد «شهریه» مهدهای کودک / دلالی پدر اقتصاد را درآورده است