مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 12:382019-07-09اقتصادي

افزایش 29 درصدی «شهریه» مهدهای کودک تصویب شد


مدیرکل بهزیستی استان تهران با تاکید بر نظارت دقیق برای نرخ گذاری شهریه مهدهای کودک گفت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای تخلف به صورت دقیق رسیدگی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش بیات نژاد در تشریح مصوبه افزایش نرخ شهریه مهد کودک های استان تهران که امروز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار استان تهران به تصویب اعضای این ستاد رسید، گفت: آنچه که در سطح ملی بررسی شده بود و به کارگروه استان واگذار شد، بررسی افزایش 29 درصدی نرخ مهدهای کودک بود که این افزایش نسبت به سال گذشته اعمال خواهد شد.

وی افزود: مجموعه مهدکودک ها و سازمان بهزیستی قیمت فعلی را واقعی نمی داند و معتقد است از ابتدا پایه این نرخ گذاری واقعی نبوده لذا در جلسه امروز علاوه بر تصویب افزایش 29 درصدی شهریه مهدهای کودک، مقرر شد کارگروهی تخصصی هزینه های مهدهای کودک را بررسی کند و بر اساس آن در سطح ملی پیشنهاد افزایش شهریه مهدهای کودک عنوان شود.

بیات نژاد ادامه داد: باید آنالیز دقیقی در خصوص نرخ گذاری انجام شود که این کار را ما انجام داده ایم و در جلسه امروز نیز نتایج آن ارائه شد اما باید پیشنهاد نرخ گذاری از سطح استان به ستاد تنظیم بازار ملی ارائه شود.

در حقیقت ما خواستار تجدید نظر در این نرخ گذاری هستیم تا بر اساس قیمت تمام شده، شهریه ها مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 29 درصدی «شهریه» مهدهای کودک تصویب شد

افزایش 29 درصدی «شهریه» مهدهای کودک تصویب شد