مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 تیر 1398 ساعت 09:382019-07-09سياسي

ابراز تمایل وزیر علوم پاکستان برای همکاری با خانه ریاضیات اصفهان


چهارمین اجلاس بنیاد علمی اِکو با حضور وزیر علوم ایران و پاکستان و دبیرکل اکو و هیأت بلند پایه کشورهای عضو صبح امروز در اصفهان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین اجلاس هیئت امنای بنیاد علمی اکو صبح امروز (سه شنبه) در دانشگاه اصفهان آغاز به کار کرد.

چهارمین نشست هیات امنای بنیاد علمی اکو (ECOSF) با حضور هیات های عالی رتبه کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص سیاست گذاری و برنامه ریزی فعالیت های علمی این بنیاد در سطح منطقه برای دو سال آینده برگزار می شود.

انتخابات ریاست جدید بنیاد، بررسی و تبادل نظر برای مشکلات علمی این سازمان و همچنین بحث و بررسی درباره موضوع برنامه منطقه ای علم و فناوری در حوزه اکو از مهمترین برنامه های این اجلاس 2 روزه است.

بنیاد علمی اکو (ECOSF) سازمانی بین دولتی متشکل از 10 کشور اسلامی شامل افغانستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان، ترکیه و ایران است که هدف اصلی آن توسعه اقتصادی در منطقه اکو بر پایه ارتقای علم، فناوری و نوآوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز و پیش از این نشست، وزیر علوم پاکستان با استاندار اصفهان در زمینه تقویت همکاری در زمینه های مختلف علمی و اقتصادی دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تمایل وزیر علوم پاکستان برای همکاری با خانه ریاضیات اصفهان

ابراز تمایل وزیر علوم پاکستان برای همکاری با خانه ریاضیات اصفهان