مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 16:032019-07-08سياسي

بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورایاری ها تا 20 تیر


دبیر هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن های شورایاری محلات شهر تهران از آغاز بررسی روند صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورایاری ها خبر داد و گفت: - پرونده های کاندیداها باید تا بیستم تیرماه مورد بررسی قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید طهایی دبیر هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن های شورایاری محلات شهر تهران در جلسه با معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه شهرداری تهران با بیان اینکه تا به این لحظه در بحث انتخابات تمام دستورالعمل هایی که به ما ابلاغ شده به مناطق ارسال شده است، اظهار کرد: در وهله اول از شما می خواهم تا دستورالعمل ها را به دقت مطالعه کنید تا در نهایت اگر سؤالی برایتان پیش آمد بتوانید با مطالعه این دستورالعمل ها به آن پاسخ دهید.

وی با تأکید بر اینکه پس از پایان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شورایاری ها مهم ترین امر بررسی صلاحیت این افراد است، گفت: در حال حاضر کاندیداهای انتخابات شورایاری ها اطلاعات ثبت نامی لازم را در سامانه به ثبت رسانده اند و در بیشتر موارد عدم تکمیل اطلاعات لازم به دلیل وجود نداشتن برگه عدم سوءپیشینه است.

دبیر هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن های شورایاری محلات شهر تهران با اشاره به برقراری تعاملات لازم با نیروی انتظامی به منظور صدور برگه عدم سوءپیشینه عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورایاری ها تا 20 تیر

بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورایاری ها تا 20 تیر