مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 14:032019-07-08ورزشي

دبیر فدراسیون والیبال: خواستار پاسخ آری گراسا هستیم


دبیر فدراسیون والیبال در مورد معطلی تیم ملی ایران رد فرودگاه آمریکا گفت: تصمیم گرفتیم که پاسخ معطل شدن تیم را با ارسال یک ایمیل و نامه صریح و سرگشاده به فدراسیون جهانی والیبال بدهیم.

- علی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال در گفت وگو با ایسنا به مشکلاتی که برای تیم در فرودگاه آمریکا پیش آمد اشاره کرد و گفت: از ابتدا پیش بینی می کردیم که جز 6 تیم برتر مسابقات باشیم به همین دلیل از مدت ها قبل برای اینکه کاروان ورزشی مان راحت و بدون مشکل به آمریکا وارد شود، اقدام کرده بودیم.

با IOC و ستادهای مرتبط هماهنگ کردیم تا ویزای تیم را زودتر بگیریم اما متأسفانه خروج بازیکنان از سالن ترانزیت فرودگاه آمریکا و ورود به خاک این کشور با مدت زمان زیادی همراه شد که مطلوب نظرمان نبود.

او در این مورد افزود: با توجه به اینکه کاروان ایران وزرشی بود و نامه نگاری و هماهنگی های لازم هم انجام شده بود در نتیجه طولانی شدن پروسه کاری بازیکنانمان قابل قبول نبود.

به همین دلیل فدراسیون والیبال در این مورد ابزار نگرانی کرد و روز گذشته با حضور آقای داوری و سایر اعضا جلسه ای تشکیل دادیم.

در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که پاسخ معطل شدن تیم را با ارسال یک ایمیل و نامه صریح و سرگشاده به آقای آری گراسا و فدراسیون جهانی والیبال بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر فدراسیون والیبال: خواستار پاسخ آری گراسا هستیم

دبیر فدراسیون والیبال: خواستار پاسخ آری گراسا هستیم