مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 13:182019-07-08سياسي

شیراز برای مهاجرت معتادان متجاهر ناامن شود


نایب رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز تاکید کرد که این کلانشهر باید برای باید مهاجرت معتادان متجاهر از اقصی نقاط کشور ناامن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر شیراز، ابراهیم صبوری با اشاره به افزایش روزافزون حضور معتادان از سایر نقاط کشور در شیراز، افزود: تاکنون هیچ اقدام عملیاتی در راستای جلوگیری از این مهاجرت و ساماندهی معتادان متجاهر انجام نشده و تنها برای ساماندهی این معتادان برنامه ریزی های مقطعی وجود دارد که نتوانسته این معضل را رفع کند؛ نبود هماهنگی دستگاه های مختلف مشکل اصلی در این راه است .

وی با بیان اینکه عامه مردم بر این باورند که شهرداری به تنهایی متولی این امر است، خاطرنشان کرد: بهزیستی، شورای مبارزه با مواد مخدر و دانشگاه علوم پزشکی باید به عنوان متولی اصلی این مساله با توجه به اینکه در قانون وظایف مشخصی دارند برای تحقق این امر مشارکت داشته باشند؛ عدم هماهنگی این دستگاهها با شهرداری کار ساماندهی را با بن بست روبرو کرده است .

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد از عملکرد مدیران در دریافت بودجه های ملی و دولتی برای تحقق این مهم تصریح کرد: در همه شهرهای ایران، مدیران به دنبال دریافت بودجه بیشتر و اختصاص سهم بیشتر بودجه های ملی و دولتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز برای مهاجرت معتادان متجاهر ناامن شود

شیراز برای مهاجرت معتادان متجاهر ناامن شود