مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 13:082019-07-07حوادث

استخدام سیاه در کاریابی های زیرزمینی


«درحال حاضر 2 تا 3 هزار کاریابی غیر مجاز در شبکه های اجتماعی فعال هستند که جالب است بدانید هزار کاریابی غیر مجاز تنها در اپلیکیشن ارتباطی تلگرام وجود دارد.

- درحال حاضر 2 تا 3 هزار کاریابی غیر مجاز در شبکه های اجتماعی فعال هستند که جالب است بدانید هزار کاریابی غیر مجاز تنها در اپلیکیشن ارتباطی تلگرام وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: مدیر موسسه کاریابی کلاهبردار از آب درآمد… کلاهبرداری میلیاردی یک موسسه کاریابی در مازندران… کلاهبرداری در قالب شرکت هرمی یا کاریابی.

دستگیری مدیرعامل موسسه کاریابی با 50 فقره کلاهبرداری… وقتی عبارت کاریابی را در گوگل جست وجو می کنید، به این اخبار برخورد می کنید؛ اخباری که فعالیت های موسسات مجاز کاریابی را هم تحت تأثیر قرار می دهند و باعث می شوند کاربران حتی به موسسه های خوشنام و مجاز هم اعتماد نکنند.

این که در حال حاضر 3 تا 10 برابر کاریابی های مجاز، موسسه های کاریابی غیر مجاز هم فعالیت دارند، نشان می دهد که جویندگان کار باید هنگام مراجعه به این موسسات حسابی حواس شان را جمع کنند تا نه تنها در کار پیدا کردن ناکام نباشند و کلاه سرشان نرود بلکه جیب شان هم توسط این موسسه های غیر مجاز خالی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام سیاه در کاریابی های زیرزمینی

استخدام سیاه در کاریابی های زیرزمینی