مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 تیر 1398 ساعت 11:482019-07-07بين الملل

سوغاتی که ایرانی ها از اسپانیا با خود به همراه می آورند


اسپانیا به عنوان یکی از مقاصد اصلی و محبوب صنعت گردشگری در دنیا شناخته می شود؛ با این حال این کشور صرف نظر از جاذبه های گردشگری، بناهای فراموش نشدنی، - تاریخ، سواحل و البته سوغاتی های ماندگار و منحصربه فردی هم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول چهار دهه گذشته صنعت گردشگری اسپانیا بسیار پیشرفت کرده است، به طوری که به دومین صنعت گردشگری بزرگ دنیا بدل شده است.

امروزه اقلیم، آثار تاریخی و فرهنگی، موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی اسپانیا باعث شده تا گردشگری به یکی از صنایع اصلی و هم چنین منبع درآمد و اشتغال ثابت برای این کشور بدل شود.

اسپانیا پس از فرانسه، دومین و بزرگ ترین کشور غرب اروپا است، با تاریخچه ای بسیار کهن و قدیمی که اعصار پیش از تاریخ را نیز در برمی گیرد؛ اسپانیا یکی از کشورهای توریستی است که سالانه جهان گردان بسیاری را به خود جلب می کند و در بین ایرانیان نیز تور اسپانیا جایگاه ویژه ای دارد.

در ادامه به معرفی برخی از سوغات و صنایع دستی اسپانیا می پردازیم؛ عروسک های کریسمسی سنت کریسمس در کاتالونیا به هیچ کجای دیگر شباهت ندارد و عروسک های کریسمسی به طور فراوان در ایام سال نو در شمال شرقی این منطقه به چشم می خورند.

در گذشته این عروسک ها همواره در قالب افرادی با لباس های سنتی ساخته می شدند، اما امروزه با رشد صنعت عروسک ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوغاتی که ایرانی ها از اسپانیا با خود به همراه می آورند

سوغاتی که ایرانی ها از اسپانیا با خود به همراه می آورند