مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 تیر 1398 ساعت 20:132019-07-06اجتماعي

بازگشت آرامش به دروازه قرآن شیراز


بعد از چندماه مطالعه و اقدامات مختلف، با انجام عملیات انفجار و انتقال قطعات سنگ چند تنی غیر ایمن واقع در ارتفاعات دروازه قرآن، آرامش و ایمنی به این محدوده بسیار مهم در ورودی شیراز بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر شنبه 15 تیرماه، طرح مصوب شورای تأمین شهرستان شیراز مبنی رفع مخاطرات قطعه سنگ چند ده تنی غیر ایمن واقع در ارتفاعات دروازه قرآن با استفاده از روش انفجار آرام، توسط شهرداری شیراز با موفقیت اجرا شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز بعد از انفجار آرام سنگ های غیرایمن ارتفاعات ورودی شیراز، به خبرنگاران گفت: با رفع خطر ریزش سنگ از ارتفاعات مشرف به آرامگاه خواجوی کرمانی، این منطقه گردشگری ایمن شده است.

حسین آرگیو گفت: در روزهای ابتدایی سال و در حالیکه مجموعه شهرداری هنوز درگیر مسائل و عوارض سیل و رفع مشکلات آن حادثه بود، عکسی از یک سنگ بزرگ در ارتفاعات دروازه قرآن در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده غیرایمن بودن این بخش از ارتفاعات بود.

آرگیو ادامه داد: بلافاصله گروه واکنش سریع سازمان آتش نشانی و دیگر بخش های مسئول در شهرداری شیراز وارد عمل شده و ضمن بررسی کارشناسانه موضوع، اقدام به ایمن سازی محل با هدف ممانعت از بروز حادثه ای غیرقابل جبران کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آرامش به دروازه قرآن شیراز

بازگشت آرامش به دروازه قرآن شیراز