مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 تیر 1398 ساعت 17:132019-07-06فرهنگي

هزار صدای شهرستان ها با یاد بابک بیات در گرگان


اولین برنامه «هزار صدای شهرستان ها» که در شهر گرگان برگزار شد، به زنده یاد بابک بیات و عطا یعقوبیان (پیشکسوت موسیقی پاپ گرگان) تقدیم شد.

- اولین برنامه هزار صدای شهرستان ها که در شهر گرگان برگزار شد، به زنده یاد بابک بیات و عطا یعقوبیان (پیشکسوت موسیقی پاپ گرگان) تقدیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه که محمدعلی بهمنی، خشایار اعتمادی، بهروز صفاریان و فرشاد حسامی داوری آن را به عهده داشتند، بهمن سعادت، میلاد تازیک، حمید مقدم، مظاهر کریمی، امین مقسمی، فرهاد محمدی، فرجاد روشن و مسعود نایبی در بخش مسابقه یک اثر از خودشان و اثری از خوانندگان شناخته شده را اجرا کردند.

در ادامه آثارشان توسط کارشناسان نقد شد.

در همین راستا مسعود نایبی رتبه اول، مظاهر کریمی رتبه دوم و فرجاد روشن (از ماهوربند) رتبه سوم را کسب کردند.

در این مراسم همچنین بخش یادبود بابک بیات برگزار شد و در آن بخش هایی از مستند مصطفی شیری درباره این هنرمند موسیقی پخش شد.

پس از آن از عطا یعقوبیان، خواننده اولین گروه موسیقی پاپ گرگان در سال 1349 و مدرس آواز و گیتار که سال ها بسیاری از هنرمندان منطقه را آموزش داده است هم تجلیل شد.

در ادامه یک گروه موسیقی فیوژن به خوانندگی و طراحی مانی مسعودی، ترانه و آهنگی از احمد اخوان را اجرا و به این هنرمند پیشکسوت تقدیم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار صدای شهرستان ها با یاد بابک بیات در گرگان

هزار صدای شهرستان ها با یاد بابک بیات در گرگان