مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 تیر 1398 ساعت 13:132019-07-03حوادث

دام مزاحم اینترنتی برای دخترجوان در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر بیان داشت: چندی پیش مردی پای در پلیس فتا تهران بزرگ گذاشت و با طرح شکایتی عنوان داشت که مدتی پیش بنا بر اصرار دختر نوجوان ام، - رییس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع تهدید اینترنتی با انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان خبر داد و گفت: متهم با سوء استفاده از اعتماد و دوستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اهداف مجرمانه خود را عملی می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر بیان داشت: چندی پیش مردی پای در پلیس فتا تهران بزرگ گذاشت و با طرح شکایتی عنوان داشت که مدتی پیش بنا بر اصرار دختر نوجوان ام، یک عدد تلفن همراه هوشمند برایش خریدم.

این پدر نگران در حالیکه نمی دانست چطور شکایت خود را به پلیس توضیح دهد در ادامه با حالتی شرمگین توضیح داد: چند روز پیش متوجه شدم دخترم بصورت پنهانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با مردی ناشناس ارتباط گرفته و در مدت کوتاهی این فرد ناشناس توانسته است اعتماد دخترم را جلب کند.

وی در ادامه گفت: دخترم نیز از روی بچگی و خامی خود، تعدادی عکس خصوصی از خودش گرفته و برای متهم که دائم به او ابراز علاقه می کرد فرستاده است، از پلیس تقاضا دارم به هر شکلی شده نگذارند آبروی دخترم در بین دوستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام مزاحم اینترنتی برای دخترجوان در فضای مجازی

دام مزاحم اینترنتی برای دخترجوان در فضای مجازی