مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 تیر 1398 ساعت 12:132019-07-03بين الملل

شصت و پنجمین مراسم سالیانه قره کلیسا در چالدران برگزار می شود


مدیر پایگاه جهانی کلیساهای ایران از برگزاری شصت و پنجمین مراسم سالیانه قره کلیسا در چالدران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرلی آودیان در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی های انجام یافته امسال نیز همانند سالهای گذشته مراسم مذهبی سالیانه کلیساهای تادئوس با حضور زائران و علاقه مندان از سراسر کشورهای مختلف جهان برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزای این مراسم مذهبی افزود: شصت و پنجمین مراسم سالیانه مذهبی قره کلیسا امسال از سوم تا پنجم مرداد ماه سال جاری در محل کلیسای تادئوس واقع در 20 کیلومتری شهرستان چالدران برگزار می شود.

مدیرپایگاه جهانی کلیساهای ایران با بیان اینکه برگزاری باشکوه این مراسم موجب شده تا هرساله به تعداد حاضرین در این مراسم اضافه شود تصریح کرد: در حاشیه این مراسم برپایی غرفه های مختلف من جمله صنایع دستی ارامنه را خواهیم داشت که در نوع خود قابل توجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مراسم مذهبی باداراک به صورت سالانه با حضور ارامنه از کشورهای مختلف جهان برگزار می شود و یکی از هفت آیین مقدس در تمام فرقه های مسیحیت است.

زیارت، نیایش، نذر و نیاز، غسل تعمید کودکان، مراسم عقد و مراسم مرتبط با فروع دین مسیحیت از جمله بخش های مختلف آیین باداراک به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شصت و پنجمین مراسم سالیانه قره کلیسا در چالدران برگزار می شود

شصت و پنجمین مراسم سالیانه قره کلیسا در چالدران برگزار می شود