مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 تیر 1398 ساعت 11:382019-07-03حوادث

بوشهر دارای آخرین رتبه شرارت در کشور است


فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه میزان کشفیات سوخت در استان بوشهر با افزایش بیش از 23 برابری به 2 میلیون و 578 لیتر افزایش پیدا کرده است، - گفت: بوشهر دارای آخرین رتبه شرارت در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار خلیل واعظی در نشست مطبوعاتی از کشف محموله صادراتی سوخت هیدروکربن به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد و اظهار کرد: این محموله قاچاق شامل یک میلیون و 831 هزار لیتر فرآورده نفتی بوده که اعضای شرکتی که این قاچاق را انجام می دادند نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش 56 درصدی سرقت های مسلحانه نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: شناسایی 35 باند مجرمانه که عملیات دستگیری تعدادی از این سارقان با هماهنگی سایر استان ها و در خارج از استان انجام شد، دستگیری 97 نفر سارق و کشف 421 فقره و شناسایی و دستگیری تعدادی از خریداران اموال مسروقه از جمله اقدامات در کشف جرایم بوده است.

بیش از 309 میلیارد ریال زمین خواری در استان بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و کشف 28 فقره زمین خواری به متراژ 828 هزار و 891 متر مربع در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ارزش این زمین خواری ها بیش از 309 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر عددی 132 درصد و از نظر ریالی 396 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر دارای آخرین رتبه شرارت در کشور است

بوشهر دارای آخرین رتبه شرارت در کشور است