مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 تیر 1398 ساعت 11:132019-07-03سياسي

تلویزیون نمی داند رسانه رسمی جمهوری اسلامی است؟


«آقای تلویزیون! شما نزد دولت های خارجی به عنوان رسانه رسمی جمهوری اسلامی شناخته می شوید و هر نظری را که در شبکه های شما مطرح می شود به عنوان نظر حاکمیت تلقی می کنند.

- آقای تلویزیون! شما نزد دولت های خارجی به عنوان رسانه رسمی جمهوری اسلامی شناخته می شوید و هر نظری را که در شبکه های شما مطرح می شود به عنوان نظر حاکمیت تلقی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: برنامه صبحگاهی سلام، صبح به خیر در شبکه سوم سیما تصاویری از کشتی سالینا را منتشر کرد که این کشتی را در حال دور زدن تحریم های نفتی ایران نشان می دهد! انتشار این تصاویر با واکنش های زیادی در داخل کشور روبه رو شد و حتی برخی از رسانه ها نوشتند تلویزیون، اطلاعات محرمانه فروش نفت ایران را در اختیار غیر قرار داده است.

این برنامه اما در واکنش به این اعتراض ها اعلام کرد پیش از تلویزیون، برخی از رسانه های خارجی و داخلی و مشخصاً فایننشال تایمز به این موضوع اشاره کرده بودند.

مجری این برنامه اعلام کرد رسانه های داخلی ایران با گیر دادن به تلویزیون، به رسانه های خارجی برای تخریب جمهوری اسلامی کُد داده اند.

او در ادامه گفت: چرا دیگر رسانه های داخلی حق پخش این اطلاعات را دارند اما تلویزیون این حق را ندارد؟ تشخیص این که تلویزیون عملی خلاف امنیت ملی انجام داده است یا نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون نمی داند رسانه رسمی جمهوری اسلامی است؟

تلویزیون نمی داند رسانه رسمی جمهوری اسلامی است؟