مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 17:532019-07-02سياسي

خبرنگاران باید برای حل مشکل بیمه خود مطالبه گر باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود بصیری در ظهر امروز در نخستین جلسه مجمع عالی بسیج رسانه و نخبگان رسانه ای گیلان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی بندرانزلی با اشاره به اهمیت و اصالت عملکرد فعالیت های رسانه ای اظهار کرد: - رییس سازمان بسیج رسانه کشور با تأکید بر لزوم مطالبه گری خبرنگاران برای ارتقای وضعیت معیشتی و حل مشکل بیمه آنان گفت: خبرنگاران باید مطالبه کنند نباید بگذارند تبدیل به سنگرسازان بی سنگر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود بصیری در ظهر امروز در نخستین جلسه مجمع عالی بسیج رسانه و نخبگان رسانه ای گیلان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی بندرانزلی با اشاره به اهمیت و اصالت عملکرد فعالیت های رسانه ای اظهار کرد: در فعالیت رسانه ای عملکرد مهم است چراکه فعالان این حوزه با عملکرد های خود سنجیده می شوند.

وی با اشاره به وجود مشکل بیمه خبرنگاران گفت: اگر مشکل بیمه خبرنگاران در استان گیلان مشهود است باید مدیرکل ارشاد ورود کرده و برای حل آن اقدام کند چراکه نباید خبرنگاری داشته باشیم که با مشکل معیشت روبرو باشد، زیرا ممکن است قلم خود را بفروشد.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با تأکید بر اینکه مشکل کاغذ نباید رسانه ها و روزنامه ها را با مشکل مواجه کند، افزود: اگر برای گندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید برای حل مشکل بیمه خود مطالبه گر باشند

خبرنگاران باید برای حل مشکل بیمه خود مطالبه گر باشند