مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 17:132019-07-02سياسي

نماینده جامعه هم وطنان کلیمی در مجلس: یهودیت به یک سرزمین جدا نیاز ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک مره صدق امروز و در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در موسسه فرهنگی هنری شهدای هفتم تیر برگزار شد، - نماینده جامعه هم وطنان کلیمی در مجلس: یهودیت به یک سرزمین جدا نیاز ندارد نماینده جامعه هم وطنان کلیمی در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره تعریف یهودیت به عنوان یک قوم، باید توجه داشته باشیم که یهودیت به معنای یک ملت نیست بلکه یک دین محسوب می شود بنابراین نیاز به داشتن یک سرزمین جدا ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک مره صدق امروز و در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که در موسسه فرهنگی هنری شهدای هفتم تیر برگزار شد، اظهار کرد: اسلام و صهیونیسم دو قضیه کاملا متفاوت هستند که از برخی جنبه ها از ریشه با هم تضاد دارند از زمان پیدایش تفکر صهیونیستی بسیاری از یهودیان چه از طیف های مذهبی و چه سکولار با آن مخالفت کردند.

وی ادامه داد: یکی از اصرار هایی که صهیونیست ها دارند، ترویج یهود ستیزی است.

وقتی به بن گوریون که یکی از بنیانگذاران اسراییل است می گویند اگر شما بنیانگذار نبودید چه می کردید؟ می گوید برای تبلیغ به کل دنیا می رفتم و تا مردم را دعوت کنم یهودیان را لعنت کنند و این یک دلیل هم بیشتر ندارد مبنی بر اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جامعه هم وطنان کلیمی در مجلس: یهودیت به یک سرزمین جدا نیاز ندارد

نماینده جامعه هم وطنان کلیمی در مجلس: یهودیت به یک سرزمین جدا نیاز ندارد