مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 09:482019-07-02فناوري

مزایا و معایب آنتی ویروس های رایگان


این گزارش به مرور و بررسی مزایا و معایب نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان در سیستم های رایانه ای می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان همواره از سوی خیل عظیمی از کاربران رایانه های شخصی و لپ تاپ مورد توجه و استقبال فراوانی قرار گرفته اند به گونه ای که در آخرین گزارش های منتشر شده، بالغ بر 52.

6 درصد از کاربران در سراسر جهان برای شناسایی ویروس، بدافزار و باج افزارهای رایانه ای از آنتی ویروس های رایگان استفاده می کنند این بدان معناست که آنتی ویروس های پولی علی رغم خدمات و قابلیت های متعددی که برای کاربران به ارمغان می آورند و حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی آنها را خیلی بیشتر تضمین می کنند، اما با این حال کاربران همچنان سعی دارند از نسخه های رایگان آنها استفاده کنند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت startups.

co.

uk آمده است، مزایا و معایب استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان در سیستم های رایانه ای ذکر شده است که در زیر به آن خواهیم پرداخت: مزایای نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان رایانه ای: 1.

کاهش و صرفه جویی در هزینه های کاربران رایانه یکی از مهم ترین عواملی که موجب شده است نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان از استقبال و محبوبیت فراوانی در سراسر جهان برخوردار شود، کاهش هزینه ها و کمک به صرفه جویی مالی در میان کاربر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایا و معایب آنتی ویروس های رایگان

مزایا و معایب آنتی ویروس های رایگان