مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 13:182019-07-01اقتصادي

عبور مصرف برق تهران از مرز 10 هزار مگاوات / یزد و تبریز پرمصرف ترین


سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که مصرف برق منطقه تهران شامل قم، تهران و البرز با افزایش قابل ملاحظه ای از مرز 10 هزار مگاوات گذشت گفت: در حال حاضر استان های کردستان، - سیستان و بلوچستان و غرب مازندران نیز برق بیشتری از سطح تعیین شده مصرف می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی، با اشاره به این که پیک مصرفی فعلی کشور به 52 هزار و 600 مگاوات رسیده است، عنوان کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، این رقم تا پایان اوج مصرف امروز (ساعت 16) به حدود 54 هزار مگاوات خواهد رسید که به مشترکان برق کشور توصیه می کنیم نسبت به کاهش مصرف خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر این که نیاز مصرف برق کشور در روز چهارم تیرماه به 59 هزار مگاوات رسیده بود، گفت: با اجرای برنامه های مدیریت مصرف حدود 3900 مگاوات میزان مصرف کاهش پیدا کرد که باید از همکاری مناسب صنایع، بخش کشاورزی و مشترکان تجاری و خانگی برای کاهش میزان مصرف تشکر کرد.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، رجبی مشهدی در پایان تاکید کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی میزان دمای هوا هفته آینده افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت، از این رو از تمامی مشترکان می خواهیم با کاهش مصرف خود به ویژه در ساعات 12 تا 16 و همکاری با صنعت برق بتوانیم تابستان امسال را با کمترین مشکل سپری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور مصرف برق تهران از مرز 10 هزار مگاوات / یزد و تبریز پرمصرف ترین

عبور مصرف برق تهران از مرز 10 هزار مگاوات / یزد و تبریز پرمصرف ترین