مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 12:182019-07-01سياسي

ختم چهاردهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه/ جلسه بعد چهارشنبه


چهاردهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی مسعودی مقام در پایان چهاردهمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه، پس از استماع دفاعیات بهمن خادم، وکیل مدافع او و بیانات زارعی به عنوان مطلع در جلسه با نزدیک شدن به اذان ظهر ختم جلسه چهاردهم را اعلام کرد و گفت: جلسه بعد روز چهارشنبه 12 تیرماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

در جلسه سیزدهم رسیدگی به این پرونده، مهرداد باقری و وکیل مدافع او به بیان دفاعیات و اظهارات خود پرداختند و علیمحمدی نماینده بانک سرمایه هم مطالبی را مطرح کرد.

بر اساس این گطارش، در اولین مرحله رسیدگی های قضایی، پرونده علی بخشایش فرزند روح الله به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 46 فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی فرزند درویش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 41 فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی فرزند غلامرضا به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در 40 فقره خیانت در امانت در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ختم چهاردهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه/ جلسه بعد چهارشنبه

ختم چهاردهمین جلسه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه/ جلسه بعد چهارشنبه