مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 تیر 1398 ساعت 07:182019-07-01سياسي

تزریق نشاط به جامعه حیاتی است


این که بتوانیم به وسیله جشن ها و ولادت ها با یک برنامه ریزی درست شور و نشاط را به جامعه تزریق کنیم رسالت مهم و حیاتی است که به عقیده من باید روی آن بسیار کار کرد و باید بتوانیم برای ایجاد شرایط برنامه ریزی کنیم.

- یک استاد حوزه علمیه گفت: این که بتوانیم به وسیله جشن ها و ولادت ها با یک برنامه ریزی درست شور و نشاط را به جامعه تزریق کنیم رسالت مهم و حیاتی است که به عقیده من باید روی آن بسیار کار کرد و باید بتوانیم برای ایجاد شرایط برنامه ریزی کنیم.

حجت السلام حمیدرضا ویژه در گفت وگو با ایسنا، در راستای برپایی جشن های مذهبی به خصوص دهه کرامت اظهار کرد: نکته ای که اول باید مطرح شود این است که هر انسانی به طور قطع احتیاج به شادی، شور و نشاط دارد و قطعاً یکی از بخش های مهم زندگی افراد همین امر است که در آن شکی نیست و هر کجا که نتوانستیم تعادلی ایجاد کنیم حتماً ضربه خورده ایم.

وی افزود: این که باور کنیم شور و نشاط در زندگی وجود دارد امری بسیار ضروری است.

البته در کنار مسائل شادی و نشاط مباحث حزن و اندوه که در برخی از مسائل معنوی وجود دارد در جای خود حائز اهمیت است، هر چند که ما معتقدیم اگر این حزن و اندوه معنوی به شکل درست در جامعه تزریق شود نتیجه ای مطلوب به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق نشاط به جامعه حیاتی است

تزریق نشاط به جامعه حیاتی است