مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 06:432019-06-30اجتماعي

وضعیت رطوبتی به شدت پایین در کانون های گرد و غبار خوزستان


طبق آخرین تصویر ماهواره ای در هفت نقطه از کانون های گرد و غبار خوزستان به شدت وضعیت رطوبتی پایین است و مستعد خیزش گرد و غبار هستند.

- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طبق آخرین تصویر ماهواره ای در هفت نقطه از کانون های گرد و غبار خوزستان به شدت وضعیت رطوبتی پایین است و مستعد خیزش گرد و غبار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمد سبزه زاری در نشست با نمایندگان اتحادیه اروپا در حوزه محیط زیست که امروز (8 تیرماه) در خصوص آلودگی هوا، در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت رطوبت کانون های بحرانی گرد و غبار خوزستان، اظهار کرد: طبق آخرین تصویر ماهواره ای در حال حاضر، در هفت نقطه از کانون های گرد و غبار خوزستان به شدت وضعیت رطوبتی پایین است و مستعد خیزش گرد و غبار هستند.

وی افزود: کانون های شمال غرب اهواز بیشتر حالت شنی دارند اما بافت خاک کانون هایی که در پایین قرار دارند به گونه ای است که با وزش باد با سرعت، کم گرد و خاک برمی خیزد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: برای مثال به صورت میانگین، با وزش باد 6 تا 7 متر بر ثانیه در اهواز گرد و خاک رخ می دهد اما در کانون های پایینی اهواز، زمین به حدی حساس است که با وزش باد 4 متر بر ثانیه هم گرد و خاک برمی خیزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت رطوبتی به شدت پایین در کانون های گرد و غبار خوزستان

وضعیت رطوبتی به شدت پایین در کانون های گرد و غبار خوزستان