مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 تیر 1398 ساعت 13:532019-06-28بين الملل

روایت خبرنگار نیجریه ای از همکاری با تلویزیون ایران


یکی از خبرنگاران شبکه تلویزیونی پرس تی وی در کشور نیجریه از تجربه پوشش اخبار این کشور در رسانه ای ایرانی می گوید و بر این باور است که فعالیت در این شبکه تجربه های جدیدی را برایش رقم زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانجومه عبداللهی، یکی از خبرنگاران شبکه پرس تی وی در ابوجا، پایتخت نیجریه است.

او دانش آموخته رشته روزنامه نگاری از دانشگاه جورجیای آمریکا است و همکاری خود با شبکه پرس تی وی را از سال 2007 یعنی همزمان با تأسیس این شبکه در تاریخ 11 تیرماه آغاز کرده است.

عبداللهی در سخنانی با اشاره به ضعف رسانه های نیجریه ای در مقابل شبکه هایی همچون سی ان ان و بی بی سی در پوشش تحولات این کشور، بیان کرد: نیجریه کشور بزرگی است و اخیراً نیز مورد توجه بسیاری از دولت ها قرار گرفته است.

من قبل از آن که لباس خبرنگاری پرس تی وی را بر تن کنم، در چند شبکه تلویزیونی نیجریه ای کار می کردم، اما فعالیت در این شبکه ها برای من که هر روز به دنبال رویارویی با چالشی جدید بودم، راضی کننده نبود.

او ادامه داد: از طریق یکی از دوستانم که برای رادیو هوسایی معاونت برون مرزی صداوسیمای ایران کار می کرد، با پرس تی وی آشنا شدم.

برایم جالب بود که ایران توانسته شبکه ای هم تراز با شبکه های قدرتمند بین المللی تأسیس کند و این مساله انگیزه من را برای حضور در این شبکه دوچندان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خبرنگار نیجریه ای از همکاری با تلویزیون ایران

روایت خبرنگار نیجریه ای از همکاری با تلویزیون ایران