مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 16:332019-06-27سياسي

در دانشگاه آینده بسیاری از رشته های فعلی دچار میرایی می شود


اجلاس بیست و سوم رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور صبح امروز با حضور دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین رستمی، - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه ها، دکتر باقری، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر برومند، معاون پژوهشی وزیر علوم، و دکتر غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه دکتر کافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن خیر مقدم به رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور گفت: در هفتادمین سالگرد تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد این دانشگاه میزبان اجلاس است.

وی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد تلاش کرده است در تراز نام مشهد و امام رضا (ع) حرکت علمی برای پیشرفت کشور را داشته باشد و در کنار آن به موضوعات فرهنگی نیز توجه داشته است.

کافی گفت: تلاش داریم این مرکز که بزرگترین مرکز علمی خراسان است همواره روند رو به رشد خود را حفظ کند و برنامه های خود را با دانش و راستی به پیش ببرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در این اجلاس با تصمیم هایی که گرفته می شود در شأن و تراز جمهوری اسلامی گام برداریم.

‏ اجلاس تاکنون نقش مؤثری برای پیشبرد اهداف آموزش عالی داشته است در ادامه جلسه دکتر نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دانشگاه آینده بسیاری از رشته های فعلی دچار میرایی می شود

در دانشگاه آینده بسیاری از رشته های فعلی دچار میرایی می شود