مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 15:182019-06-27سياسي

دشمنان بدانند ستیزه با مردم ایرن هرگز نتیجه ندارد


آن چیزی که ملت ایران را در زمان جنگ پیروز کرد، مقاومت بود و آن چیزی که ملت ایران را تا به امروز به این مرحله رسانده، - یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آن چیزی که ملت ایران را در زمان جنگ پیروز کرد، مقاومت بود و آن چیزی که ملت ایران را تا به امروز به این مرحله رسانده، مقاومت است.

محسن اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سخنان اخیر ترامپ رییس جمهور آمریکا و تحریم ها علیه ایران خاطرنشان کرد: پیامی که باید برای سردمداران استکبار جهانی مخابره بشود، امروز و با حضور شهدای عزیز وطن در مقابل دانشگاه تهران مخابره شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بازگشت شهیدان به ایران اسلامی بعد از چندین سال، به منزله بازگشت فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

وی افزود: این شور و هیجانی که مردم و مسئولان کشور در استقبال از این 150 شهید دفاع مقدس نشان دادند به منزله این است که این پیکرهای مطهر، با خودشان پیامی را برای دشمنان به همراه دارند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند، ستیزه با چنین مردمی، دشمنی با چنین فرهنگی هیچ وقت نتیجه نداشته و نخواهد داشت.

اسماعیلی گفت: آن چیزی که ملت ایران را در زمان جنگ پیروز کرد، مقاومت بود و آن چیزی که ملت ایران را تا به امروز به این مرحله رسانده، مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان بدانند ستیزه با مردم ایرن هرگز نتیجه ندارد

دشمنان بدانند ستیزه با مردم ایرن هرگز نتیجه ندارد