مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 13:032019-06-27دانش

تبادل دانشجو بین دو دانشگاه علامه و لبنان


در پی امضای تفاهم نامه همکاری علمی میان دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه لبنان، توافق نامه تبادل دانشجو نیز میان دو دانشگاه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار جمعی از استادان دانشگاه علامه طباطبایی از دانشگاه لبنان و برگزاری چهار نشست مشترک با دانشکده های گوناگون دانشگاه لبنان، استادان ایرانی و لبنانی درباره تعیین زمینه های همکاری علمی میان دو دانشگاه به توافق رسیدند.

همچنین دکتر محمد محسن، استاد علوم ارتباطات و رییس دانشکده تحصیلات تکمیلی و نیز دکتر طلال العتریسی، استاد برجسته روزنامه نگاری در لبنان به عضویت تحریریه مجله رسانه نوین در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در آمدند.

همکاری منطقه ای در چارچوب کرسی یونسکو در حوزه ارتباطات علم و فناوری نیز از دیگر موضوعات توافق شده میان طرفین بود.

اعضای هیأت دانشگاه علامه طباطبایی همچنین با رییس دانشگاه لبنان، دکتر فواد ایوب دیدار و گفتگو داشتند و در این دیدار با تأکید بر اهمیت افزایش ارتباط میان جامعه علمی ایران و لبنان با یکدیگر و ایفای نقش منطقه ای مؤثرتر برای کاهش تنش ها و فراهم آوردن زمینه شکل گیری صلح پایدار، خواستار افزایش آمد و رفت های علمی دوجانبه و انجام پژوهش های مشترک و نیز برگزاری دوره های مشترک به ویژه در حوزه زبان های فارسی و عربی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل دانشجو بین دو دانشگاه علامه و لبنان

تبادل دانشجو بین دو دانشگاه علامه و لبنان