مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 11:282019-06-27سياسي

نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم


قائم مقام رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم و بایدو به تشکل ها، نمایشگاه ها ورویدادهای این عرصه توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، اعضای هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب سید مهدی جوادی، میثم نژادی، علی قلعه قوند، سلیمانی و مریم السادات خرمدره در حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و محمد مهدی دادمان قائم مقام رییس این سازمان دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات عرصه تولیدات حجاب بحث و گفتگو کردند.

محمد مهدی دادمان قائم مقام رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نگاه زنجیره ای به محصولات خدمات فرهنگی نگاه بسیار درستی است و تا وقتی نگاهمان را به سمت ملزومات تبدیل زیست بوم و تولید محصولات و خدمات فرهنگی به صورت زنجیره ای و صنایع فرهنگی نبریم اتفاق خاص و ویژه ای نمی افتد.

وی گفت: با تمام محدودیت هایی که سازمان تبلیغات اسلامی با آن روبه رو است ما نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم و باید کل این چرخه، محصولات و نسبت های آنها بایکدیگر را ببینیم و به تشکل ها، نمایشگاه ها ورویدادهای این عرصه توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم

نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم