مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 10:182019-06-27دانش

حسینی : مدرسه جعبه سیاه جامعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی در دومین جشنواره ملی دوسالانه کتاب اولیا و مربیان که در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزارشد، - سرپرست آموزش و پرورش گفت: بنده مکرراً گفته ام که مدرسه جعبه سیاه جامعه است و هر چه در امروز جامعه داریم به مدرسه دیروز برمی گردد و هرچه در فردای جامعه داریم به مدرسه امروز بستگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، سید جواد حسینی در دومین جشنواره ملی دوسالانه کتاب اولیا و مربیان که در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزارشد، اظهار کرد: در چنین مراسمی که با حضور اساتید و نویسندگان صاحب اثر برگزار می شود، بهتر است که بیشتر شنونده باشیم و یادبگیریم تا اینکه سخنرانی کنیم.

وی افزود: دو نهاد خانواده و آموزش و پرورش اصلی ترین نهادهای تعلیم و تربیت هستند وخانواده فراگیرترین، ابتدایی ترین، اساسی ترین، قدرتمندترین و پایه دارترین نهاد است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خانواده تاثیرگذارترین نهاد است، خاطرنشان کرد: هیچ فردی نیست که با نهاد خانواده در ارتباط نباشد و شکل گیری شخصیت فرد در خانواده صورت می گیرد و خانواده تنها نهادی است که هیچ گاه ارتباط فرد با آن قطع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی : مدرسه جعبه سیاه جامعه است

حسینی : مدرسه جعبه سیاه جامعه است