مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 08:382019-06-27سياسي

مرگ 48 نفر بر اثر سوء مصرف موادمخدر در اردبیل طی سال گذشته


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل گفت: 48 نفر در سال گذشته براثر سوءمصرف موادمخدر در استان اردبیل جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهنام بهشتی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: 31 خرداد تا هفتم تیرماه هفته مبارزه با موادمخدر نامگذاری شده که ضرورت دارد اصحاب رسانه و اهالی مطبوعات همسو با سایر متولیان و مسئولان در اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر به نقش و رسالت تاریخی خود عمل کنند.

وی گستردگی دامنه مصرف موادمخدر و تبعات منفی و زیانبار آن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این آثار زیانبار متوجه نهاد خانواده، مدرسه، دانشگاه، محلات شهری و روستایی و … است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل اصلی ترین تهدید نظام خانواده و اجتماع را اعتیاد و گرایش به موادمخدر اعلام کرد و گفت: رویکرد دبیرخانه شورای مبارزه با موادمخدر اجتماعی شدن این امر است تا همه با احساس مسئولیت و حساسیت در این عرصه ورود پیدا کرده و در راستای کاهش دسترسی به موادمخدر تلاش و کوشش کنند.

بهشتی ضرورت جلوگیری از عرضه موادمخدر و در پیش گرفتن راهکارهای پیشگیرانه را یادآور شد و بیان کرد: ما در سال های اخیر و براساس برنامه ریزی های انجام شده در بین خانواده ها و گروه های تأثیرگذار آثار زیانبار اعتیاد را متذکر و یادآور شدیم تا هر کس در محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 48 نفر بر اثر سوء مصرف موادمخدر در اردبیل طی سال گذشته

مرگ 48 نفر بر اثر سوء مصرف موادمخدر در اردبیل طی سال گذشته