مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 04:082019-06-27اقتصادي

لیست مدیرانی که مقابل شفافیت و قانون ایستادند را بشناسید


سینا احدیان ، پیش نیاز اصلاح نظام مالیاتی تشکیل سامانه جامع امور مالیاتی یا به عبارتی یک سیستم برخط (آنلاین) است که به عنوان یک بانک کامل اطلاعات می تواند فعالیت های اقتصادی افراد حقیقی و حقوقی را یکجا نشان دهد.

- طبق ماده 169 قانون مالیات های مستقیم تمام نهاد ها مکلفند به منظور شفافیت در فعالیت های اقتصادی در ایجاد پایگاه اطلاعاتی با سازمان امور مالیاتی همکاری کنند، اما برخی دستگاه ها از قانون تمکین نمی کنند.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- سینا احدیان، پیش نیاز اصلاح نظام مالیاتی تشکیل سامانه جامع امور مالیاتی یا به عبارتی یک سیستم برخط (آنلاین) است که به عنوان یک بانک کامل اطلاعات می تواند فعالیت های اقتصادی افراد حقیقی و حقوقی را یکجا نشان دهد.

سیستم یکپارچه ای که تمام اطلاعات مربوط اعم از خرید و فروش و معاملات، نقل و انتقالات مالی و بانکی و ملکی و انواع درآمد ها و دارایی ها را در یک جا به عنوان داده جمع می کند تا برای برنامه ریزی، مدیریت سالم اقتصادی، شفافیت و جلوگیری از فعالیت های نامولد یا مضر مثل قاچاق، احتکار و دلالی (با استفاده از وضع مالیات های سنگین) و فرار های مالیاتی به کار گرفته شود.

لازمه استقرار نظام مالیاتی نوین، عادلانه و کارآمد به عنوان یکی از مهمترین مسائل اقتصاد کشور ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه از فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست مدیرانی که مقابل شفافیت و قانون ایستادند را بشناسید

لیست مدیرانی که مقابل شفافیت و قانون ایستادند را بشناسید