مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 23:182019-06-26سياسي

تصویب طرح افزایش بودجه اتاق جنگ اقتصادی آمریکا با ایران


قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا با 226 رأی موافق و 195 رأی مخالف طرحی را به تصویب رساندند که خواستار افزایش 10 میلیون دلاری بودجه دفتر تروریسم و اطلاعات مالی خزانه داری آمریکا برای حمایت از اجرای تحریم ها علیه ایران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه چهارشنبه (به وقت تهران) طرحی را به تصویب رساند که خواستار افزایش 10 میلیون دلاری بودجه دفتر تروریسم و اطلاعات مالی خزانه داری آمریکا در راستای حمایت از اجرای تحریم ها علیه ایران شده است.

این طرح که با هدف تقویت نهادهای دخیل در اجرای تحریم ها علیه ایران ارائه شده بود با 226 رأی موافق و 195 رأی مخالف به تصویب مجلس نمایندگان رسید.

دست کم 37 نماینده دموکرات با قانونگذاران جمهوری خواه در تصویب این طرح همراه شدند.

دفتر تروریسم و اطلاعات مالی یا FTI در سال 2004 به عنوان یکی از نهادهای وزارت خزانه داری آمریکا ایجاد شد و بر اساس آنچه تا کنون مشخص شده در واقع مرکز طراحی جنگ اقتصادی این کشور علیه کشورهای مخالف با سیاست های کلان واشنگتن به شمار می رود.

ساختار سازمانی دفتر تروریسم و اطلاعات مالی مأموریت ادعایی خود را اجرای راهبردهای دولت آمریکا برای مبارزه با تأمین مالی تروریسم در سطح داخلی و بین المللی، تدوین و اجرای راهبردهای ملی در خصوص مبارزه با شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح افزایش بودجه اتاق جنگ اقتصادی آمریکا با ایران

تصویب طرح افزایش بودجه اتاق جنگ اقتصادی آمریکا با ایران