مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 22:382019-06-26اقتصادي

نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی دادمان قائم مقام رییس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با بیان اینکه نگاه زنجیره ای به محصولات خدمات فرهنگی نگاه بسیار درستی است و تا وقتی نگاهمان را .

- قائم مقام رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با تمام محدودیت هایی که سازمان تبلیغات اسلامی با آن روبه رو است، اما نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی دادمان قائم مقام رییس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با بیان اینکه نگاه زنجیره ای به محصولات خدمات فرهنگی نگاه بسیار درستی است و تا وقتی نگاهمان را به سمت ملزومات تبدیل زیست بوم و تولید محصولات و خدمات فرهنگی به صورت زنجیره ای و صنایع فرهنگی نبریم اتفاق خاص و ویژه ای نمی افتد.

وی گفت: با تمام محدودیت هایی که سازمان تبلیغات اسلامی با آن روبه رو است ما نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم و باید کل این چرخه، محصولات و نسبت های آن ها بایکدیگر را ببینیم و به تشکل ها، نمایشگاه ها و رویداد های این عرصه توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم

نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم