مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 15:382019-06-26سياسي

تاکید بر کمک جوانان برای مبارزه با مصرف مواد مخدر در جهان


دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به شعار امسال روز بین المللی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد گفت: اولویت های ملی در این راه ممکن است متفاوت باشد اما جامعه بین المللی هدف مشترکی برای حفظ امنیت و رفاه همه دارد.

- پیام دبیرکل سازمان ملل متحد به مناسبت روز بین المللی مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر تاکید بر کمک جوانان برای مبارزه با مصرف مواد مخدر در جهان دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به شعار امسال روز بین المللی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد گفت: اولویت های ملی در این راه ممکن است متفاوت باشد اما جامعه بین المللی هدف مشترکی برای حفظ امنیت و رفاه همه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونیو گوترش با بیان این که مشکل جهانی مواد مخدر یکی از چالش برانگیزترین مسائلی است که با آن روبه رو هستیم، گفت: این چالش تاثیرات گسترده ای بر سلامتی و رفاه افراد، خانواده ها، جوامع و امنیت و توسعه پایدار ملت ها دارد.

وی با بیان این که توجه به ضروری بودن وفاداری به تعهد بنیادین جهانی در زمینه پیشگیری و حل چالش های مواد مخدر با تمام پیچیدگی های آن در آرمان های توسعه پایدار آمده است، ابراز امیدواری کرد که کسی این موضوع را نادیده و ناانگاشته نگیرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد که همزمان با روز بین المللی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر پیامی در این خصوص صادر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر کمک جوانان برای مبارزه با مصرف مواد مخدر در جهان

تاکید بر کمک جوانان برای مبارزه با مصرف مواد مخدر در جهان