مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 14:182019-06-26پزشكي

رکورد جهانی تولید کوکایین در سال 2017


روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد و قاچاق یادآور هر ساله ی اهمیت تلاش هایی است که در سراسر جهان برای جلوگیری و کاهش رنج های ناشی از سوءمصرف مواد و قاچاق آن و هم چنین اهمیت حصول اطمینان از دسترسی به مواد کنترل شده برای کاربردهای پزشکی و علمی صورت می گیرد.

- "روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد و قاچاق" یادآور هر ساله ی اهمیت تلاش هایی است که در سراسر جهان برای جلوگیری و کاهش رنج های ناشی از سوءمصرف مواد و قاچاق آن و هم چنین اهمیت حصول اطمینان از دسترسی به مواد کنترل شده برای کاربردهای پزشکی و علمی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شعار امسال روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد و قاچاق، سلامت برای عدالت، عدالت برای سلامت است که از همگان دعوت می کند تا اهمیت عدالت در تضمین نتایج مثبت سلامت برای همه مردم و به ویژه برای آسیب پذیرترین افراد را در نظر بگیریم.

این شعار هم چنین به ما یادآوری می کند که عدالت برای بسیاری از افرادی که تحت تاثیر مواد مخدر و قاچاق آن قرار می گیرند، چه به دلیل مجازات های غیرقانونی، واکنش های عدالت کیفری نامتجانس، موانع درمانی و بازگشت به اجتماع و چه به دلیل ننگ اجتماعی و قانونی که با استفاده و وابستگی به مواد مخدر همراه است به درستی برقرار نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جهانی تولید کوکایین در سال 2017

رکورد جهانی تولید کوکایین در سال 2017