مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:582019-06-26ورزشي

نجمه خدمتی پرچمدار کاروان ایران در یونیورسیاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، محمد رضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و رییس کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها نجمه خدمتی عضو تیم تیراندازی دانشجویان را به عنوان پرچمدار کشورمان .

- رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و رییس کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها، نجمه خدمتی عضو تیم تیراندازی دانشجویان را به عنوان پرچمدار کشورمان در مراسم افتتاحیه سی امین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان در ایتالیا معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، محمد رضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و رییس کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها نجمه خدمتی عضو تیم تیراندازی دانشجویان را به عنوان پرچمدار کشورمان در مراسم افتتاحیه سی امین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان در ایتالیا معرفی کرد.

خدمتی 5 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات یونیورسیاد دانشجویان در 2015 کره جنوبی را در کارنامه خود دارد.

نجمه خدمتی که از اعضای تیم ملی تیراندازی ایران به شمار می رود در مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک که با حضور 588 ورزشکار از 67 کشور جهان از 3 تا 9 اردیبهشت ماه در پکن برگزار شد، توانست نخستین سهمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجمه خدمتی پرچمدار کاروان ایران در یونیورسیاد شد

نجمه خدمتی پرچمدار کاروان ایران در یونیورسیاد شد